Pirmasis susitikimas: susipažinimas su klientu ir jo verslo tikslais. Diskusija apie kliento lūkesčius ir programinės įrangos reikalavimus.
Poreikių surinkimas: detali poreikių ir specifikacijų analizė, įskaitant techninius ir verslo reikalavimus.
Sprendimo pasiūlymas: siūlomas pradinis projektų planas, įskaitant technologijų pasirinkimą, laiko grafikus ir biudžetą.
Projekto planas: sukuriamas išsamus projekto vykdymo planas, nustatomi etapai, užduotys ir atsakomybės.
Komandos formavimas: parenkami tinkamiausi specialistai projekto įgyvendinimui.
Rizikos valdymas: identifikuojamos galimos rizikos ir parengiami jų mažinimo bei valdymo planai.
Vartotojo sąsajos (UI/UX) dizainas: sukuriamas intuityvus ir naudotojui patrauklus dizainas, atitinkantis kliento poreikius.
Sistemos architektūros kūrimas: kuriama ir plėtojama sistemos architektūra.
Programavimo darbai: programinės įrangos kūrimo procesas, taikant įvairias metodologijas, leidžiančias greitai reaguoti į pokyčius.
Produkto diegimas: programinė įranga diegiama kliento aplinkoje (jam to pareikalavus).
Mokymai: organizuojami mokymai kliento komandai, kad klientas galėtų efektyviai naudotis sukurtu produktu.
Palaikymas ir atnaujinimai: teikiamas nuolatinis techninis palaikymas ir sisteminių atnaujinimų diegimas.
Projekto peržiūra: atliekama projekto sėkmės analizė, įvertinant, ar buvo pasiekti tikslai.
Kliento atsiliepimai: renkami kliento atsiliepimai dėl bendradarbiavimo ir galutinio produkto.
Tobulinimo planas: nustatomi tolesni veiksmai ir galimi projektų patobulinimai.